Ljubav je…
Veljaču, poznatiju kao mjesec ljubavi, „Zvjerići“ su proveli kako i dolikuje, a to je u znaku različitih vrsta ljubavi. Iskazivali su ljubav prema svojoj obitelji, prijateljima, odgojiteljima, životinjama, ali i omiljenim igračkama.
Na pitanje „Koga ja volim?“ djeca su jednoglasno prvo poviknula kako vole mamu i tatu, a potom seku, bracu ili nekog drugog člana obitelji. Što je razgovor dulje tekao djeca su se dosjetila kako vole i prijatelja do sebe te su ga zagrlila ili poljubila.
Kroz ovakve vrste razgovora i pitanja poticale smo razvoj socio-emocionalnih vještina. Svaka vrsta odnosa, a posebno ona prijateljska potiče dijete na razvoj tolerancije, međusobnog uvažavanja u donošenju odluka, dogovora ili podjele baš te omiljene igračke i na kraju djetetovog samopoštovanja.
Kroz različite vrste aktivnosti uključile smo termin ljubavi. U stolno-manipulativnim aktivnostima poticaji su osmišljeni u cilju poticanja razvoja fine i grube motorike, poticanju razvoja strpljenja, pozornosti, pamćenja, koncentracije, okulomotorike i preciznosti u baratanju predmetima. Aktivnosti koje su bile ponuđene su spajanje srca prema uzorku, raspoznavanje i imenovanje boja pomoću slagalice te popunjavanje kartonskog uzorka srca gumbima različitih veličina.
U likovnom centru prevladavale su crvena i roza boja s puno šljokica. Jedna od aktivnosti bila je i izrada srca koja će djeca pokloniti osobama koje vole. Aktivnost izrade srca trajala je nekoliko dana zbog same pripreme. Djeca su oblikovala i izrezivala pripremljeno slano tijesto, sušila ga i naposlijetku oslikavala temperama. Oslikavali su i kartonska srca za zid sobe dnevnog boravka dok su za hodniku izradili srca od šarenih stiropornih kuglica. Izradili su i zajednički rad, balon ljubavi.
Nakon svake likovne aktivnosti uslijedile su životno-praktične aktivnosti spremanja, pranja kistova i čišćenja stolova u čemu djeca posebno uživaju.
S obzirom da djeca pokazuju veliki interes za tjelesne aktivnosti odlučile smo poticati i prirodne oblike kretanja kroz igru „školice” koja zahtjeva sunožno skakanje i skakanje na jednoj nozi. „Školica“ je također bila izrađena u duhu teme.
Vedru atmosferu u našoj sobi dnevnog boravka dodatno su poticale pjesmice pod nazivom „Nije lako Bubamarcu”, „Što je to ljubav” i „Nek’ svud ljubav sja”.
Kroz igru i aktivnosti djeca su potaknuta na razmišljanje o tome koliko je ljubav važna te da su i najmanje geste ljubavi ono najveće što možemo nekome dati svih 365 dana u godini.
S ljubavlju,
„Zvjerići“